Sivut


tiistai 16. syyskuuta 2014

SNY:n uusin yllätys

 
Kylläpäs minua nyt hemmotellaan! Jo toinen paketti SNY:ltä tässä kuussa. :) Kiitoksia paljon!
 
 
SNY vihjaisi, että postia on tulossa, mutta en ajatellut, että sieltä näin ruhtinaallinen paketti tulisi. :) Paketissa oli pari lehtileikettä (ompuista ja keliaakikoista), suklaata (oli niin erikoisen oloista, että pitää maistella sitä ihan rauhassa. :) ), heijastin (tulee tarpeeseen, juuri viime viikolla mietin, että missäköhän mun heijastimet on) sekä käsityöpaketti. Alempana tarkempi kuva. Ja kortti tietty. 
 
 


Paketissa on siis tarpeet ja ohjeet kirjorannekkeisiin. :) Väri on kiva. :)



Toivottavasti minun pari on edes puoliksi niin tyytyväinen lähettämääni juttuihin, mitä minä olen omalta sny:ltä saamiini paketteihin. :)

6 kommenttia:

  1. Hih, pakko oli lankaa tupata mukaan, jotenkin! Väri sen ratkaisi ja se, ettet joudu hakemaan kaukaa lähetystäsi. Oikein mukavia ja puhtaita syyspäiviä, nauttikaa raittiista ilmasta ja käytä etikkaa tuuletuksen lisäksi hajun poistoon, toivoo SNY

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaukaa ei tosiaan tarvitse postia hakea, kun appiukko hakee aina postit tuolta maantien varresta ja tuo meidän postin tuohon meidän talon eteen laatikkoon. :D
      Pahin savunhaju on jo onneksi lähtenyt. :) Oon poltellut kynttilöitä. Liekkö se auttanut yhtään? :D

      Poista
  2. On se niin mukavaa tulla yllätetyksi. Samoja mietteitä, että osaako sitä itse olla yhtä hyvä yllättäjä ja ilahduttaa samalla tavalla kuin itse ilahtuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi pari tykkäsi myös mun lähettämästä paketista. :)

      Poista