Sivut


maanantai 13. helmikuuta 2012

Ystävänpäivälahja

SNY muisti minua ystävänpäivälahjalla. :)

Töistä kotiin tullessa keittiön pöydällä minua odotti kirjekuori, josta löytyi ystävänpäiväkortti sekä neulojalle sopivat korvakorut. :) KIITOKSIA SNY! Piristit päivääni. Taidankin laittaa korvikset huomenna töihin.




Viikonloppuna oli treenipäivä. Ekat treenit treenasin mukana, mutta loppuajasta rupesi pyörryttämään. Päätin siis jättää loput treenit välistä. Minulla oli siis tiistaista asti ollut pientä lämpöä, joten selvästikkään en ollut vielä terve. Ja terveydellä ei kannata leikkiä. Opin sen aiemmin kantapään kautta, kun treenasin kovaa kipeänä. Sairastelin sitten koko kevään jälkitauteja...

Onneksi otin varmuuden vuoksi lankaa ja puikot mukaan. Parit vikat treenit sitten napsin valokuvia ja neuloin. Aloitin siis tekemään sitä tunikaa itselleni. Ja tykkään älyttömästi tuosta langasta (Novitan Rose mohair) ja langan väristä (leijonankeltainen). Vai mitä sanotte, eikö olekkin kiva väri?



Tuossa on siis helman alkua. Nyt helma ois tehty ja tänään kävin ostamassa 6mm pyöröt, niin pääsen jatkamaan helmasta eteenpäin. Kuvio vaan opetteluttaa. Eli pitää vielä tänään harjoitella sitä kuviota, ennen kuin jatkan tunikaa.


Tänään töissä oli joku kauppias esittelemässä erilaisia leluja, pelejä sekä apuvälineitä mm. opiskelun tueksi. Hänellä oli myös ihania palapelejä. Löysin sieltä ihanan lohikäärmepalapelin. Olenhan lohikäärmehullu, joten ostin sen itselleni. Olkoon se ystävänpäivälahja minulle.


5 kommenttia:

  1. Oi, ihana snautseri kortti!
    Harmittaa, kun itse "heräsin" myöshässä tähän SNY- hommaan. Vaikuttaa mukavalta.
    Ehkä syksyllä.

    VastaaPoista
  2. Minäkin olen ensimmäistä kertaa tässä mukana. Ja kovasti olen tykännyt.

    VastaaPoista
  3. Oi miten ihanan palapelin löysit! Lohikäärmeet on myös mun lemppareita. :)

    VastaaPoista
  4. Hyvää ystävänpäivää näin sähköisestikin toivottelee SNY

    VastaaPoista
  5. Hyvää ystävänpäivää myös sinulle, SNY. :)

    VastaaPoista